OAU,DAR ADEVARAT

Sincer nici eu nu am crezut ca asa ceva e posibil dar am incercat.La ultima nastere am avut 90 kg iar acum am doar 62 kg si ghiciti cine ma ajutat in nici un caz dietele ci acesti pantaloni de la distnta simpli dar cand ii pui pe tine vezi diferenta.Incerci si nu ai nimic de pierdut.//event.2parale.ro/events/click?ad_type=quicklink&aff_code=db1a04970&unique=5024bf70c&redirect_to=http%253A%252F%252Fwww.teleshoponline.ro%252Fseturi-complete-pentru-slabit%252F427-set-3-piese-hot-shapers.html

Lasă un răspuns

